Måndag

Ny dag, ny vecka.
Idag tänkte jag att vi skulle ta oss till tuna park en sväng för jag är på jakt efter ett par skor.
Det kanske jag skrev igår ?
Har iaf hittat ett par nu så jag tänkte lägga upp bild på dom.
Hoppas bara att dom ser bra ut i verkligheten och att dom är sköna :)
Sen måste vi även handla lite inför middagen idag..
Men har ingen alls aning om vad jag ska laga..
Är lite sugen på nån gratäng av nått slag. Men vet inte vad jag vill ha i.. :(
Förslag?
Nu håller jag på att laga lite lunch.
Och jag har en pratkvarn här bredvid mig :P
Tänkte att vi skulle ta en promenad sen efter att jag har ätit och vi har gjort oss i ordning :)
Ser ut att vara rätt så skönt väder ute.. :)
Älskar detta höst väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0