Ligger redan i sängen. Minns knapt när jag...

Ligger redan i sängen. Minns knapt när jag la mig vid denna tid senast men det måste ha varit i början av graviditeten med Isabelle. Då var jag så sjukt trött att jag kunde sova hela dagarna. Och ändå sova hela natten sen. Idag har det inte blivit något bloggande men det beror på att under förmiddagen lunchen var jag så sjukt trött. Så jag vilade då när Isabelle sov. Sen gick vi ut och handlade och efter det gick vi till affären och handlade. Jag hade tänkt göra eget potatis mos till middag men det fanns bara färsk potatis. Så blev lite sur :( ville ju göra mos. Så det fick bli pommes istället. Men det gick lika bra för pappa Andreas. Tur var det :) vad har ni ätit till middag? Nej nu ska jag pussa Isabelle Godnatt och sen ska jag sova. Det ska bli så skönt :) Godnatt på er / helén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0