:( , långt inlägg :P

På ett sätt så blir jag så jävla arg på mig själv. Att jag inte lär mig någon gång. För jag vill ju inte ha ont. MEn på de andra sättet så känner jag. Varför ska jag inte kunna äta detta. Nej för om jag äter detta så fort jag ont. Men jag är ju sugen. Kan inte riktigt stå emot det där suget nu när jag redan är så pass svag. Då när jag står där i affären så tänker jag att om jag bara äter lite så får jag inte så ont.
Det var just så som jag tänkte igår.
När jag stod på coop.
Om jag bara äter lite så får jag inte ont.
Gud vad jag hade fel. Hann knappt äta något alls innan det började.
Tog en tablett till inför natten för att jag skulle få sova men det fick jag ju inte..
Kl 03 vaknade jag av att det gjorde så ont. Gick och la mig på soffan för där är det lite hårdare än i sängen. Nog för att vår säng är någelunda hård och skön men det hjälpte inte.
Tog en till tablett och kunde sova korta stunder. Sen vaknade jag till. Kunde inte somna om på ett tag och så var det hela natten. När jag har så här ont så kan jag bara ligga på rygg. och jag kan Verkligen inte SOVA på RYGG. Jag sover alltid på mage eller sidan. Men mest mage. Jag kunde till och med sova på mage när det bara var några dagar kvar innan Isabelle tittade ut. Eller ja halft på mage iaf. Rygg går verkligen inte att sova på.
Tog mer tabletter och ja.. När kl vad 06 kom jag på att jag hade en stark tablett kvar från sjukhuset som jag fick när jag hade permis. Så jag tog den. Den hjälpte lite men isamband med att jag tog den så började jag må illa.
Sa till mig själv att om det inte har släppt när kl är 08 så måste jag åka in.
Väckte Andreas och det dröjde inte läge förens jag spydde.
DÅ släppte det nästan helt.
Tog ändå ett till piller och fick sova lite.
Isabelle var snäll och sov ända till kl 09. Då fick hon mat och nöjde sig med att ligga i sin säng till kl 10. Så då fick man sömn från kl 07-10 iaf :)
Sen somnade hon om igen efter bara kanske en timme. DET brukar hon aldrig göra. Och i natt sov hon hela 12 TIMMAR!!! Utan att vakna. Inte ens för att få nappen. :O
Så blev lite paff när hon somnade om vid tio tiden hos oss i sängen.
Men MYS är det :)
Oj detta blev ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa allt och hoppas att de inte klumpar ihop sig så som det gjorde igår även fast jag har delat upp det i olikastycken.. Om ni förstår hur jag menar.. :)
Nu ska jag byta en härligt doftande bajsblöja här och sen ska vi mysa lite med pappa Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0