Kvällen..

Isabelle sover. Hon somnade lite senare idag men det var för att hon somnade i vagnen på vägen hem från mina föräldrar.
Vi gick och hälsade på dom en stund eftersom det var så länge sen som vi träffade dom.
Dom har ju varit i väg på lite semester.
Varje år åker dom denna vecka till Jönköping för att gå på husvagnsmässan.
Det har dom gjort i snart tio år tror jag.
Tror detta var det nionde året om jag inte minns fel.
I början följde jag oxå med på denna mässa eftersom jag var för liten för att vara hemma själv.
Sen var det ju rätt så skönt att följa med oxå för då slapp man ju skolan.
Men sen när jag började gymnasiet så ville jag inte följa med lägre för då kände jag att skolan var så pass viktig. Eftersom man var borta några dagar. Då åkte vi redan på onsdags kvällen.
Så då stannade jag hemma och skötte skolan ist.
Vilket var  bra :D Fast nu på senare år så skulle jag gärna kunna åka dit igen för nu börjar man sakna det lite.
Var ju rätt så kul att åka dit. Men vem vet, vi kanske åker dit nästa år ?
Då är ju Isabelle lite större med så då blir det ju lite roligare för henne. :)
Nu minns hon ju inte så mycket :P
Nej nu ska jag fortsätta titta lite på tv innan det är dags att sova..
Jo en sak till :P Imorgon ska jag gå tilll tuna park för dom har satt ner priserna på underkläder på kapphal och jag behöver verkligen lite nya underkläder.
Så har tittat ut några på nätet som jag vill ha.
Bara hoppas att det finns i affären med och i min  storlek. :P
Sen tänkte jag även köpa en present till min älskade man ♥
Tror han uppskattar det efter morgondagen.. :)
Nej tv var det.
Godnatt på er :)
Sov så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0