Jag vill verkligen inte att morgondagen sk...

Jag vill verkligen inte att morgondagen ska komma. Fast på ett sätt så vill jag ju det eftersom jag inte vill ha ont. Innerst inne vet jag ju att detta kommer gå kanon och att jag är i trygga händer. Nu gäller det bara att somna så man får detta överstökat. Godnatt på er. Nästa gång jag skriver är jag opererad. Och äntligen frisk. Då kan jag börja njuta av livet igen. Och min underbara familj. JAG ÄLSKAR ER ANDREAS OCH ISABELLE AV HELA MITT HJÄRTA! NI ÄR MITT ALLT!!!


Kommentarer
Postat av: Bea

All lycka! Hoppas din op gick bra :-) vet inte om du såg mitt meddelande på Fb innan jag tog bort, den men nu har du min mail i alla fall :) vore kul och ses! Kramis!

2011-09-07 @ 09:40:03
URL: http://familjengraff.blogg.se/
Postat av: sarah

jo skit ful x) <3 hur gick operationen?:)

2011-09-08 @ 10:13:27
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0