Home for a minute

Nu har jag och Isabelle varit ute en sväng. Vi fick ett telefonsamtal ifrån Pappa Andreas som ville att vi skulle komma till härad med hans gymnastikkläder. Några från hans jobb spelar ju Innebandy varje tisdag och de hade tjatat så på honom under dagen att han skulle vara med och spela. Han brukar alltid vara med och spela men igår kväll så sa han att han skulle hoppa över denna gång. Men som sagt så hade de tjatat så på honom så nu ska han träna. Första gången Isabelle får se pappa spela innebandy :) Undra hur hon kommer att reagera pådet.
Tänkte ta med vagnen med så vi kan gå ut en sväng om det skulle behövas.
Var några år sedan som jag såg honom spela så det ska bli kul :)
Hoppas bara att jag hittar dit. :P Var ju inte igår precis som man var där.
Men det ska nog gå bra.. :)
Isabelle ligger här bredvid och pratar för fult.
Tänkte snart ta och göra oss iordning igen och bege oss ner till bilen. Tar ju ett tag att packa in vagnen och så. Har ju inte fått tillbaka all kraft än så därför tar de lite längre tid. Men bara jag tar det lungt så går det :)
Nej byta blöja på lillfisen och sen gå mot bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0