Helgen

I lördag så tog vi det bara lungt på dagen.
Vi var bjudna på middag hem till mina päron där även min bror och hans tjej var :) Så vi blev där hela kvällen. Vi var nog inte hemma förens kl var halv två. Åt otroligt god mat. Massa rotfrukter och fläskfilé. MUMS :D Sen till efterrätt hade mamma gjort äppelpaj på deras egna äpplen. Hon har ju massor så att det räcker och blir över.. Min bror hade med sig ett spel som heter rapar kalja.. Har aldrig spelat det förut men det var jätteroligt. Det går ut på att man ska säga ett ord sen ska de andra skriva en förklaring på ordet.. Asså man har ju kort så att man får ju inte hitta på ord själv. Det var iaf as kul :)
Är det någon av er som har spelat det? :)
Isabelle somnade vid halv tio tiden. Och istället för att dra upp henne när hon sov sin nattsömn så fick hon sova kvar där.
Skönt för oss med lite sovmorgon. Men jag vaknade halv tio och kunde inte somna om.. :/
Så typiskt när man väl får sova. Men jag hade väl sovit ut då..:P
Idag Söndag så har vi varit i parken zoo med min mamma occh tittat på lejon ungarna. Dom var ju bara för söta. Skulle kunna ha tagit med en hem. Nej men man ville verkligen gosa med dom. Men de går ju såklart inte..
Vi såg även en massa minigrisar. En SÅN skulle jag absolut kunna ta hem. Dom är ju så otroligt söta. Men dom lär nog stöka ner en hel del så som dom går och buffar upp jorden där i parken..
Var jättekul att komma till parken en sista gång för iår. Nästa år lär vi nog få köpa årskort där för då lär det säkert bli många besök dit med lilla Isabelle :)
Och det är ju perfekt eftersom vi bor så nära :)
Nu ligger iaf lilla pluttan inne i sin säng och sover.. Tror hon drömmer en massa för hon piper till då och då. Men kastar ett öga då och då men då ligger hon och sover så sött . Lilla pluttan ♥
Imorgon ska vi ta en promenad hade jag tänkt.
Blev sugen på att ha ett bar boots som de inte är så hög klack på så tänkte ge mig ut på jakt efter ett par.
Såg en mamma Idag i parken zoo som hade ett par jättefina. Men jag vågade inte gå fram och fråga vart hon hade köpt dom. Men har kollat runt lite och har hittat ett par som ser bra ut. Så tänkte prova dom imorgon. Hoppas bara att dom ser bra ut i verkligheten.. Det kan ju vara en nackdel med att kolla på skor på nätet så när man ser dom i verkligheten så ser dom inte alls ut som man trodde.
Nej nu ska jag ta och mysa lite med min man innan det är dags föör att sova för natten..
Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0