Glad eller vad?

Sitter här och är hur lycklig som hellst.. Över en vagn.. Helt otroligt.. :)
Tänk att man kan bli så glad över en vagn.
Vi beställde den idag och det är leverans på fyra fem dagar så förhoppningsvis så får vi den i veckan. Eller ja . det bör vi ju få :) Nu känns helt plötsligt inte operationen så otäck längre när jag vet vad som väntar här hemma på mig :) Operationen kommer att gå bra och förhoppningsvis får jag komma hem samma dag. Är ju ingen hitt direkt att sova på sjukhus.

ÅH JAG ÄR SÅ LYCKLIG SÅ JAG SKULLE KUNNA SPRINGA FLERA VARV RUNT HUSET. För en vagn? :D Japp så är det.
Kan den inte bara komma nu nu nu..?
Vi la nyss lillpluttan i sin säng. Hon brukar ju alltid somna i soffan med oss och så bär vi in henne när hon har somnat..
Nu ska jag kika runt lite mer på datorn sen ska jag krypa ner under täcket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0