Fredag

Veckans bästa dag? :P
Idag har vi inte gjort något alls. Bara varit hemma och myst och tagit det lungt. Åkte och handlade lite förut men sen har vi bara varit inne och myst. :) En riktig mysdag :)
Imorgon får vi nog lov att ta en promenad. Så lilla Isabelle får lite frisk luft i sig.
Hon fick nyss en ren blöja och lite mer mat. Hon har sovit sen innan kl nio så vi ville ge henne lite mer inför natten. Nu sover hon så sött inne i sovrummet i sin säng.
Finns inget vidare att se på tv heller :(
Så funderar på att gå och lägga mig snart.
Varför ska jag vara uppe för när det inte finns något att se och när jag är trött? :P
Har väl inget mer och berätta eftersom det inte har hänt något idag..
Får se om det kanske blir ett inlägg sen från mobilen innan jag går och lägger mig.
Annars bloggar jag mer i morgon..
// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0