Fredag

Fredag idag, och vi har inte gjort något alls. Har varit rätt så trött idag och har haft ont. Så har vilat en hel del och bara tagit det lungt. Är väl bäst att göra det i början nu så att man inte får komplikationer eller så.. Det vore ju inge roligt alls :(
Isabelle vaknade 05.20 första gången i morse.. Minns inte ens när hon vaknade så tidigt sist.. Var iaf evigheter sen.. Så då fick hon lite mat och ny blöja för hon nöjde sig inte med nappen. Sen sov hon till halv 10 och då gick vi upp för då var jag hungrig.. Sen väckte vi pappa Andreas efter en stund och sen la jag mig och vilade för jag hade så ont. Och jag drömde en massa konstigheter då.. att jag var en massa djur och att mamma hade hand om en massa småbarn och att pappa blev jättearg på mamma för att hon hade lamoprna tända.. :S Knas dröm. Kanske drömmer om dom för att jag inte träffat dom på ett tag. Men dom kommer ju hem på söndag. DÅ tänkte jag att vi skulle ta en promenad dit.
Isabelle har sovit jättelänge nu tidig kväll. Hon sov nästan två timmar och pep till då och då av att hon drömde.. Då vill man ju bara ta upp henne och trösta henne men de kan man ju inte göra när hon sover. till slut så vaknade hon och då ville hon ha lite mat. vilket hon såklart fick.
Nu ligger hon här i soffan och pratar en massa.. Och tittar lite på tv imellanåt ;P
Nej nu ska jag pussa lite på mina älsklingar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0