..

Det slutade med att både jag och Isabelle somnade :p
Skönt var de.. Och hon sov länge. Jag vaknade vid halv tre av att hon knorrade lite men hade ändå ögonen stängda.. Så hon vaknade 14.45 :) Men jag hade ju tänkt att jag skulle fixa lite här hemma idag. Men nu har jag inte alls någon  lust med det.. :( Hoppas de kommer tillbaka sen när min man kommer hem från jobbet.
Önskar att han kunde komma nu så jag får krama om honom.
Isabelle vill inte mysa. Hon vill ligga för sig själv och  de är klart att hon får de då.. Men jag är ju på mys humör :P
Nu har hon precis fått lite mat så hon kanske vill mysa lite nu..
Får prova..
Nej nu ska jag rapa och pussa min lilla sötska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0