..

Isabelle sov ca 1 timme . Hon vaknade av att hon var hungrig så nu har hon fått lite mat. Nu ligger hon i soffan här bredvid och jag funderar på om hon ska få ligga lite på mage på golvet. Det har såklart gått ett tag innan hon åt. Jag lägger självklart inte ner henne på mage direkt efter att hon har ätit. Då spyr hon ju bara.
Apropå syr så spydde hon glatt ner sin mamma innan hon somnade i sin säng.
Först en rap och sen kom de en massa gegga på mammas axel.
Mycket mysigt. Så när hon hade somnat eller ja nästan iaf. Så tog jag mig en dusch.
Vill inte direkt gå omkring och lukta kräk.
Men hon brukar inte spy så ofta.. Nästan aldrig.
Vilket är skönt :)
Nej nu ska jag se om hon kan ta sig någonstans på golvet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0