..

Isabelle har blivit så tung de senaste dagarna tycker jag. Så det ska bli jätte spännande att väga henne i slutet av månaden.. :P Hon måste ju nästan väga över 7 kg nu tycker jag.. Men det skulle inte förvåna mig om hon ligger på typ 6,9 kg :P Men jag är glad så länge hon går upp i vikt. Det är ju huvudsaken :)
Nu ligger hon här bredvid på soffan och sover så söt.. Snuttar med munnen även fast hon inte har nappen. Sååå sööt. Hoppas att min mamma ringer snart så man får veta hur det går. Sen får vi se om hon får komma hem idag. Om hon får det ska jag hämta henne. För göra lite mat till henne sen när hon kommer hem eftersom pappa slutar kl 22.00 ikväll. Så får jag pyssla om henne så hon har det bra och klarar sig tills pappa kommer hem.
Det kommer att gå bra.
Varför ska jag oroa mig även fast jag vet att det går bra för?
Mamma, Jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0