..

Gick ju förut för att hämta min lilla prinssesa. :)
Hon hade varit så snäll och sovit ända till halv nio imorse :)
Tog en fika och pratade lite med mamma och pappa innan vi gick hem. Tog och gick en lite längre väg hem. Så ringde jag Pappa Andreas föör att han skulle hjälpa mig upp med allt till lägenheten. Men då tog vi en promenad till. Och det blev att vi var ute i 1 timme och 30 min. Så idag har vi fått oss en riktig långpromenad.
Tänkte att jag och IIsabelle skulle gå ut imorgon med om det är bra väder.. Om det inte regnar. För det är ju inge kul att gå ut om det regnar.
Har laddat ner lite nu musik till min mp3 och då blir man ju lite mer pepp för att komma ut och gå. Är ju skönt med att komma ut och röra lite på sig. Sen är det så jävla skönt att bara stoppa in musik i öronen och bara rensa huvudet. Det behöver man ibland.
Sen tycker jag att det är skönt med höstpromenader :)
Lite mysigt är det med när man varit ute och sen kommer in i värmen :)
För en stund sen så åt vi mat. Gjorde lassange. Och nu gjorde jag den från grund och botten. Och den blev godkänd. Pappa Andreas sa att det var as gott och att jag gärna får göra den igen :)
"Skriv ner receptet" :)
Men jag förklarade för honom att jag bara höftade och de enda jag frågade mamma om det var hur man gör beschamelsåsen.. (stavas de så?)
Imorgon tänkte jag att vi skulle äta lite Måndagslyx. Tänkte att vi skulle äta fläskfilé och pommes :)
Nej nu ska jag mysa med min man ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0