..

Då var kvällen här.
Är rätt så trött efter dagen. Blev en hel del  gående. Så har lite ont i mina fötter och i ryggen.
Mamma och jag gick ju till Tuna Park för att titta efter nya bh:ar. Men gud så dåligt det var. Det fanns typ ingen i min storlek och inte alls många att välja mellan. Mycket mer fanns det på nätet. Men man vågar  ju inte beställa sånt. Det vill jag helst prova innan jag köper. Så blev grymt besviken.
Köpte iaf en mascara som INTE stod på listan. Men den var nedsatt med nästan 50 kr så då tänkte jag att det var lika bra att köpa en. Eftersom min nuvarande håller på att ta slut. Sen köpte jag såklart presenten till min älskade man. Det blev en parfym och jag tycker den luktar såå gott :)
Älsklingen blev med nöjd :) Och det är ju huvudsaken.
Mer blev det inte handlat på Tuna Park. Sen gick vi till coop och handlade lite inför middagen och så.
Sen gick vi hem.
Isabelle var jätteduktig och sov en hel del och hon klagade inte en enda gång. Bara lite på hem vägen. Men då hade hon varit tyst och bara tittat runt i nästan tre timmar.
Nu sitter hon i pappas knä och tittar på fotboll. AIK- ÖSK (Örebro) Just nu står det 1-2 till AIK :D Och det är ca 20 minuter kvar. Hoppas dom håller detta nu.
Efter fotbollen börjar det bli dags för natten för denna lilla donna. Jag ska oxå lägga mig tidigt ikväll. Är ju som sagt rätt så slut i kroppen. Främst fötterna och ryggen.
Nej nu ska jag ta mig en kopp te. Köpte några nya tesorter på Coop som jag tänkte prova.. :)
Alltid spännande med något nytt :)
Får se om det blir nått mer inlägg ikväll. Annars så hörs vi av imorgon..
// Helen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0