...

Isabelle gymmar :)
Och hon håller såklart i sina fötter.. :P
Gullunge.

Nu är middagen i magen. Blev korvstroganoff för min del och falukorv och stuvade makaroner för Andreas del. Ibland förstår jag inte på mig själv varför jag står och gör två maträtter..
Men vad gör man inte för den man älskar?
Så blir det lätt när den ena inte äter allt.
Och när jag är sugen på nått som han inte äter..
Gott var det iaf. Och har även hunnit plocka undan allt så man slipper se de på diskbänken. Stardade nyss diskmaskinen så nu är den igång med..
Isabelle ligger i soffan och sover. Hon blev visst trött av att gymma :P
Sen när vi har smällt maten så ska vi ta en promenad med nya vagnen :) Så ska vi även posta några brev.. :P
Får se hur långt man orkar gå idag.. Igår gick det ju ganska bra för att vara dagen efter operationen :)
Hoppas det går lika bra idag..
Nu ska jag passa på att vila kroppen lite medan Isabelle sover..
Och invänta #AdamLive.
Brukar ni se på det? :)

Kommentarer
Postat av: sarah

såg det nu men det programmet sög:P

2011-09-08 @ 18:17:51
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0