..

Då var blöjbytet gjort och vi har myst lite alla tre <3
Mina två älsklingar ligger fortf där inne och myser. Men vill inte ligga i sängen för jag blir för slö då.
Passade även på att smörja in Isabelle lite eftersom hon duschade med sin pappa igår. Vill ju inte att hon ska bli torr. Smorde in henne även igår efter duschen men kände att hon var lite torr nu så vi tog en omgång till.
Och hon tycker ju att det är så skönt att bli masserad. Man kan jju kalla det massage när man smörjer in dom små liven :)
Ikväll är vi bjudna hem till mina föräldrar på middag. :)
Vi ska grilla och få rotgrönsaker till. Så gott.
Önskar att jag var lika bra som mamma på att laga mat :P
Nej nu kurrar det i magen så ska ta nått lätt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0