28 September 2011

Igår var vi ute på en promenad. Vi var ute nästan i två timmar. Gick en promenad med mormor och sen gick vi till mormor och tog en  kopp kaffe. Satt och pratade lite innan det var dags att gå hem. Men innan vi gick så hann morfar säga hej oxå när han kom hem från jobbet.
Pappa Andreas spelade ju innebandy igår så därför kom vi hem rätt så sent. Eftersom han inte kommer hem förens vid halv sju tiden. Och det är så tråkigt att vara hemma själv. Men det var jätteskönt att ta en långpromenad. :)
Skönt för Isabelle med att sova ute :)
När vi kom hem lagade jag mat och sen myste vi bara resten av kvällen innan det var dags för att sova.
Isabelle var lite krånglig vid nattningen och hon somnade inte förens vid nästan kl 22.00
Hon somnade i famnen till slut.
Hon var så duktig och sov ända till kl 08.00. Så skönt med lite sovmorgon :)
Jag sov även bra hela natten. Vaknade nog inte en ända gång.
Skönt :) Nu har vi fått lite lunch i magen. Eller ja Isabelle åt för typ en timme sen . Och jag för 30 min sen.
Nu börjar hon bli lite trött här. Så ska ge henne nappen och se om hon behöver hjälp att somna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0