21 September 2011

Onsdag idag!
Vi tog en sväng till mina föräldrar eftersom min mamma blev opererad igår så hjälpte henne med lite smått där hemma. Sen fick ju dom mysa med Isabelle och det var uppskattat :)
Sen åkte vi hem och pappa Andreas kom och tog upp Isabelle så att jag kunde åka och handla. Fick en rabatt check av mamma på blöjor. Det går ju åt som smör så det var välkommet :)
Sen hem och laga lite mat. Idag blev de köttfärssås och spagetti.. Kom inte på nått annat och vi hade inte så mycket mer hemma heller. Köpte även en ytterfilé när jag var och handlade så jag tänkte hitta på  något med den imorgon till middag. Isabelle har varit lite gnällig under dagen och även nu under kvällen. Kan det kanske vara tänderna som börjar spöka igen? Men nu är hon lite lungnare men tänkte att jag skulle känna lite i munnen på henne. Så får vi kanske ge henne lite alvedon inför natten. Hör att hon börjar krånga lite nu igen så lika bra att gå och kolla..
ISABELLE ligger inne i sängen och lyssnar på hockey som PAPPA Andreas lyssnar på. Så jag får lite egentid :)
NEj gå och känna i lillans mun :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0