20 september 2011

Tisdag!
Idag är det ingen bra dag. Min mamma opereras idag så en massa tankar flyger runt i mitt huvud. Sen är det även en massa mer som gör att det snurrar där uppe. Just nu känner jag bara för att packa ihop min familj och åka iväg bara. Till ingenstans.. Och en gnällig Isabelle gör ju inte saken bättre. Men nu har hon fått mat och hon sover så nu är det lugnt. Sen när hon vaknar tänkte jag at vi skulle ta oss ut en stund. Känner att jag måste komma ut och tänka på nått annat. Hellst skulle jag vilja prata av mig men vet inte med vem.. :(
Vill Att Andreas ska komma hem så jag kan få krypa in i hans varma famn ♥
Jag saknar dig idag Älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du ska ringa när de är så gumman..Bara att prata så lyssnar jag..du skulle ha sagt något på fb idag då hade jag kommit in..

2011-09-20 @ 20:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0