Tisdag

Goddag!
Vi är uppe och har varit det sen sju tiden ungefär.. Och det börjar kännas i kroppen.
Var ju på ett möte på sjukhuset och skulle vara där vid kl 10. Men vi fick inte komma in förens vid 10.30. Blir så trött när man måste sitta och vänta i en evighet och att dom inte ens kan säga något när dom går förbi en. Gick ändå bra att vänta. Isabelle ville inte sitta i vagnen så hon fick sitta i mitt knä och det gick bra.
Väl inne på mötet gick det oxå bra och hon satt tyst i mitt knä.. Men det var ju inge roligt för henne att vänta..
Är tråkväder ute.. Jag som hade tänkt att vi skulle ta en promenad när vi kom hem men vi skiter i det.
Vill inte gå ute när det regnar..
Nej nu måste jag byta blöja häär ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0