Tisdag

Tisdag idag!
Igår tog vi en promenad till mamma och pappa. (ovanligt) Tog en kopp kaffe och satt bara och pratade en massa. Idag gick vi oxå till dom och då hann även morfar träffa Isabelle innan han skulle åka iväg och jobba. Sen tog jag mamma och Isabelle oss till pingstkyrkan för att se om dom hade någon barnstol. Och visst hade dom väl det. Men det var ingen som föll mig i smaken. Fula och dana var de med :/ Så imorgon tänkte jag gå till röda korset för att se om det finns någon där. Annars får jag verkligen hålla tummarna för att jag hittar en på leksaksloppan som är i parken zoo i början av november. Tänk att det snart är november. Förstår inte att månaderna bara springeer iväg.

Vi är iaf kvar hemma hos mamma och pappa. Mamma är iväg på nått möte och kommer hem efter kl 15.00 pappa jobbar. Min pappa aasså :P Ja ISabelles med för den delen. Sen när pappa Andreas har slutat jobba så ska han ju träna innebandy som vanligt på tisdagar. Och då kommer han ju hem så sent så då tänkte jag att vi kan vara kvar här medan mamma är på möte. För det är så tråkigt att vara hemma själv i lägenheten så länge. Tiden går så sakta och så får ju även mamma lite sällskap med :P

Just nu ligger Isabelle på golvet och leker med några leksaker.. Två st på samma gång. Lite svårt att välja.. Men jag tycker att det är bra att hon kan roa sig själv med. Men nu har hon legat där en bra stund utan att säga något så hon har väl fullt upp med leksakerna :P Väldigt intressant kan det vara att hålla i två st samtidigt.

Tänkte se om det finns någon bra bok som man kan läsa lite i. Eller så kanske man ska ta och vila en stund?
Om det nu går när Isabelle är vaken.. Men man kan vila kroppen iaf :P
För det tar verkligen på ryggen att bära omkring på en bebis om dagarna..
Nej nu ska jag kika vidare lite här innan jag ska vila ryggen ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0