Söndag

Då var man uppe igen och en ny dag är här. Söndag!
Fast denna söndag känns otroligt seg. Iaf hittils.. Har ingen lust till något även fast det finns saker som behövs göras.. Men nej jag orkar inte. Och jag förstår inte varför jag är så trött och seg för vi fick ju sovmorgon imorse. Isabelle fick mat vid 03 och 08 sen sov hon till 10.. Så jag fattar inte varför jag är så trött .. :S
Om dryga en timme tänkte jag att vi skulle ta och gå ut. Tänkte att vi skulle gå till en lekpark och se om Isabelle vill gunga lite.. Efter det tänkte vi ta en promenad hem till mina föräldrar för vi ska fira min pappa idag som fyller år på onsdag. Så idag slipper man laga mat ;) Skönt.
Nej om man skulle försöka hitta lite ork kanske?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det jobbigt med sådana dagar när man inte orkar ta sig för något, ush! Jag tycker också det är skönt med dagar man inte behöver laga mat, vilket i mitt fall ofta är vid restaurangbesök vilket som student blir ganska dyrt i längden. Hoppas ni hade kul i lekparken! Hälsa skruttan från mig (får ta mig till Tuna snart så vi får ses)

2011-10-23 @ 15:32:09
URL: http://nobodyputsbinthecorner.blogspot.com/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

du skämtar? en vanlig undersökning?:S

2011-10-24 @ 18:58:47
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

satan.. trodde det kostade runt 300. nu förstår jag varför inte många går..

2011-10-25 @ 14:11:41
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0