Onsdag

Då var vi hemma igen.. ELler vi har varit hemma en dryga timme redan. ¨
På förmiddagen eller närmare lunch var det så tog vi en promenad med mormor. Vi var ute och gick närmare en timme och det var faktiskt rätt så skönt. Blev lite varmt emot slutet men man blir ju varm när man går med.
Efter proemnaden gick vi hem till mormor/mamma och tog en kopp kaffe.
Var där till klockan blev närmare tre och då gick vi hem. Nu sitter vi (jag ) och väntar på att Pappa Andreas ska komma hem. Isabelle är nog lite trött så hon ligger i sin säng. Hon har fått lite mat med.
Hon fick lite gröt hemma hos mormor och jag har aldrig sett henne äta så. Man såg verkligen att hon ville ha. Öppnade munnen och smaskade och det såg så gott ut. Riktigt kul att se.
Ikväll ska vi åka och köpa en stol till lillan med. Så man kan mata henne när man är hemma själv. För det är så svårt att mata henne när man ska ha henne i knät. Och det är verkligen på tiden att vi skaffar en stol till henne med!! Tänkte ge henne lite gröt till kvällen med och sen Godnatt välling till natten som vanligt.. :)
Imorse sov hon riktigt länge.. Skönt för mig med fast jag har varit så trött idag. Konstigt nog.. :s
Får nog ta och lägga mig tidigt ikväll.
Imorgon bitti är det dags för BVC :D
Ska bli spännande att se hur mycket hon gått upp som vanligt och hur lång hon är.
Nu hör jag henne där inne så ska gå och titta till henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0