mys

Middagen är i magen för länge sen och vi mysern framför en film. Dock är den inte så bra.. :/ Någon som går på 4:an. Vet inte vad den heter.. Har precis kommit ut ur duschen och Isabelle sover. Andra kvällen på rad som hon somnar av sig själv. Utan en massa gnäll. SKÖNT!! Innan ville hon ju somna i min famn. MEn dessa två kvällar har det gått riktigt bra :) Dock så äter hon inte som hon  brukar men det har nog att göra med att hon har/är lite snorig och hostig. Hon äter ju när hon är hungrig och säger till vilket är bra :) Illa vore det om hon inte åt på hela dagen. Men nu är jag inte alls orolig. Vet ju ev en anledning till varför det krånglar med men som jag inte vill tala högt om.. :( La nyss in henne i sin säng och hon sa inget alls. :)
Nej nu ska jag hämta mitt täcke och  mysa i soffan..
Får se om det blir nått mer inlägg Annars så skriver jag imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0