Lördag = Mysdag <3

Inte bloggat på några dagar men det har hänt en massa som har tagit upp en massa tid. Tråksaker.
Men nu är vi iaf på hemma plan i Etuna. VI kom hem sent i torsdags kväll och min mamma och pappa kunde ta Isabelle eftersom vi bara fått några timmars sömn natten till torsdagen. Isabelle krånglade nästan hela natten så det slutade med att hon fick sova i vagnen och jag på soffan. Sov bara kanske 3-4 timmar den natten och sen ska man köra hem 45 mil. Ingen hitt. Men det gick och jag är så tacksam att mamma och pappa tog henne i torsdag så att vi fick sova ut. Det var så skönt och vi behövde det verkligen. Isabelle hade oxå varit trött och sovit jättelänge.. Hon hade fått lite mat vid 4 tiden sen hade hon sovit till kl 10. VI hämtade henne igår och så tog vi en fika hos mamma. Sen åkte vi och handlade och hade fredagsmys här hemma. Isabelle var trött och somnade innnan 21.00 Så vid 5 imorse ville hon ha mat. Sen somnade hon om till 8. Då flyttade jag över henne till vår säng och det var så mysigt för hon lixom borrade in sitt huvud vid min bröstkorg och somna så gott. Hon sov ända till kl 10 :)
Nu under morgonen/dagen har vi inte gjort så mycket. Har tvättat lite, just nu går andra maskinen så väntar på att den ska bli klart så att jag kan hänga upp det. Idag blir det bara en hemma dag eftersom vi inte mår så bra här hemma. Vi alla är lite små förkylda. Fast Andreas och Isabelle är på bättriingsvägen. Jag blir bara sämre och sämre för varje dag känns det som. :(
Vill inte pussa på Isabelle nu näär jag är förkyld men det är ju så svårt att låta bli. Men jag vill inte att hon ska bli snorig nu igen när hon nyss har blivit bra. Som tur var så fick hon ingen feber.. Sen är ju även hennes tänder på g. Kände igår och man känner verkligen att det är två st som är på g ner.. En  känner man jätteväl.. Så om hon skulle få feber så är det nog för tänderna skulle jag tro..
IDag har jag ingen lust eller ork alls till att laga mat så jag tänkte att vi skulle äta från Amarikan pizza idag. Har inte ätit pizza på nästan 4 månader.. ELler om det kanske är ännu längre.. Så börjar bli sugen på det. Kunde ju inte äta de förut pga av min gallblåsa.. Men nu så ska det nog inte vara några problem.
Nej nu ska jag ta en kopp te och lite mellis.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0