Isabelle ♥

Idag ska Isabelle åka med mormor och morfar ut till Herrfallet för en natt där. Eftersom vi ska på Ishockey i kväll så ville dom ha henne. Och man kan ju inte säga nej då.. När dom ber så snällt :) Men det börjar kännas nu att man inte träffat henne sen igår. JAG SAKNAR HENNE!! Nästan så att jag börjar gråta.. ? Är det fel? :S
Skulle kunna springa efter bara jag får krama henne och pussa henne.
Andreas säger njut.. Men nej det går inte. Det ända jag tänker på är Isabelle.. Och det blir ju inte bättre av att jag kollar på bilder och videos på henne :( Hoppas kvällen går fort så jag får pussa henne snart..
Försöker tänka på nått annat men de går inte :(
Usch vad jobbigt det blev :'( ♥
Isabelle, mamma älskar dig såå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0