Igår torsdag var det en full späckad dag. ...

Igår torsdag var det en full späckad dag. Först skulle jag och Isabelle handla med mamma. Efter det träffade vi en gammal vän till mig som jag inte träffat på jättelänge. Sist sågs vi en snabbis på sjukan när jag var höggravid med Isabelle. Hon fick en dotter ca 3 veckor innan vi fick Isabelle. Vi gick i samma klass på stålfors och var nära vänner där. När vi sen skulle börja gymnasiet tappade vi kontakten. Men vi tog upp den igen när vi fick reda på att båda två var gravida :) så det var mycket roligt att träffa henne igår :) efter det sprang jag och Isabelle hem i regnet till mormor (mamma) eftersom det regnade så mycket så fick pappa Andreas komma och hämta oss. Men det slutade med att Isabelle sov kvar hemma hos dom och vi åkte hem utan bebis :( Andreas tyckte att jag behövde sovmorgon idag. Tack mamma och pappa :) när vi kom hem satt Emelie på trappen och väntade på oss. Så vi snackade lite skit i några timmar innan det var dags för att nanna kudden..


Kommentarer
Postat av: Alexandra Lémon

de var jätte kul gumman o ses igen <3

2011-10-08 @ 16:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0