Hej :) var riktigt skönt att sova igår. So...

Hej :) var riktigt skönt att sova igår. Somnade nästan på en gång.. Sen vaknade jag första gången vid halv nio. Somnade om och vaknade vid tio. Skönt! Och Behövligt :) vi fixade det sista och packade in i bilen och åkte för att möta upp mina föräldrar och vår älskade Isabelle :) hon sov så gott när vi mötes och hon märkte inte ens att vi flyttade över henne till vår bil. Vi stannade i Jönköping för blöj byte och lite mat för lilla Isabelle. Nu sitter jag bak med henne och hon leker med sina leksaker som hon har hänger i bilen :) hon är vaken fortfarande. Trodde hon skulle somna men inte. Så får vi se vilken tid vi kommer fram till Tingsryd. Nej nu måste jag titta på vägen så att jag inte blir illamående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0