Hej på er! Har ni haft en bra dag? Idag fi...

Hej på er! Har ni haft en bra dag? Idag fick jag och Isabelle besök av min gamla klasskompis Angelica :) var några månader sen som jag träffade henne. Så det var trevligt att hon kom på besök :) vi tog en fika och pratade en massa :) Behövligt :) Isabelle har varit gnällig under dagen och även under nattningen var hon krånglig. Men till sist så somnade hon. Och nu ligger hon och sover så gott i sängen. Jag hoppas att hon kommer sova bättre inatt än föregående natt. Då höll hon mig vaken mellan 02-04.30 så man har ju varit lite trött idag. Fast det har ändå gott bra tycker jag :) imorgon blir det full fart hela dagen. Återkommer om det imorgon. Nu ska jag sova. Hoppas på hela natten. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0