Hej:) minns inte ens när jag var uppe vid ...

Hej:) minns inte ens när jag var uppe vid denna tid sist och inte är jag något vidare trött heller.. Men nu ligger jag iaf i sängen. Har hittat en massa bra spel på fejjan som man så lätt fastnar i. Tiden springer iväg och vips så av klockan massor. Som ikväll tex. Lillan sover så gott i sin säng och det har hon gjort sen halv tio. Älsklingen min somnade på soffan och han ville ligga där ett tag till sa han. Hoppas jag kan somna nu bara när han inte ligger bredvid mig. Sängen blir ju så stor och jag har ingen jag kan få värme av :( är ju så frysen av mig. Sen tycker jag att det är så mysigt att hålla om eller bli omhållen :) mys. Nej om man kanske skulle försöka att somna då i denna stora ensama säng. Isabelle lär väl vakna om någon timma och vill ha mat. Så lite sömn innan det vill jag gärna ha. Nej försöka sova då. Får väl räkna får/lam i värsta fall. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0