Hej :) dåligt bloggande idag igen men har ...

Hej :) dåligt bloggande idag igen men har inte haft någon vidare blogglust idag. Har fixat min tå som jag hade nageltrång i så nu gör det inte ont längre. Nästa gång jag känner av det ska jag ringa och boka tid på en gång. Helt klart värt pengarna och man vet att det blir gjort på rätt sätt :) medan jag var där så åkte pappa Andreas och Isabelle och handlade. Sen tänkte vi kolla efter en matstol till lillan på pingstkyrkans secend hand. Stavning? Men dom hade stängt. Så tänkte ta en tur dit med mamma på tisdag. Sen tänkte jag även kolla röda korset som inte ligger så långt ifrån oss men jag är nästan säker på att dom inte har. Annars får jag hålla tummarna för att jag hittar en på Leksaksloppan som är i början av november. För jag vill inte ha en sådan där billig från Ikea. Tycker inte att den känns säker.. Nej nu ska jag sova en stund innan lillan vill ha mat igen :) Godnatt på er :) sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0