Goddag :) Isabelle somnade rätt så fort tr...

Goddag :) Isabelle somnade rätt så fort trots allt. Skönt det för jag var så trött. Men hon vaknade även denna natt vid 4 tiden och ville ha mat. Och så kissade hon på sin pyjamas och på mitt täcke. Så var bara att byta. Sen somnade hon om till typ halv 8. Idag har hon varit som vanligt:) så skönt att hon inte har ont :) gör så ont att se henne lida och inte kunna göra något :( lite senare i dag ska vi till Andreas farmor och sen på hockey. Vet inte om jag skrev det igår? Så fram tills att vi ska iväg ska vi bara ta det lugnt. Vi tog en tupplur förut med Isabelle och vi som natan i en timme. Skönt. Eftersom hon väckte mig inatt. Nej nu ska jag göra Lillskutan glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0