Goddag:) Isabelle och jag befinner oss hem...

Goddag:) Isabelle och jag befinner oss hemma hos mina föräldrar. Vi kom hit för ungefär 30 minuter sen. Mina föräldrar ska på kryssning och då ska vi köra dom till bussen som ska ta dom till båten. Men jag tänkte att vi åker hit lite tidigare så att dom får träffa Isabelle lite. För nu var det ju ett tag sen som dom träffade henne eftersom vi var borta förra veckan. Och sen har min pappa jobbat hela helgen med så vi har inte varit här något under helgen. Efter att vi har kört dom så ska vi nog bara hem och ta det lugnt. Är så sjukt trött idag :( men min förkylning är bättre så det är skönt :) Nej nu kom mina päron så ska umgås lite med dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0