Fredag

Fredag hade vi igår och ISabelle och jag gjorde inget alls. Vi var bara hemma och hade en mysdag. Mycket skönt och behövligt.. Hon gav mig sovmorgon och det är ju alltid skönt att få :)
När Pappa Andreas kom hem så myste vi ännu mer och åt lite mat och så .
ISabelle somnade vid tio tiden och då såg vi en film och jag somnade på soffan.. Missade slutet av filmen men den var bra iaf.. :) Älsklingen fick berätta hur den slutade.
Klockan 1.30 gick vi in till sängen och jag tänkte att är det någon ide att somna ens för Isabelle lär ju vakna snart och vilja ha mat. Men jag somnade och tro det eller ej men jag vaknade inte förens kl 8 imorse.
Vaknar av att jag ser Isabelles huvud titta upp över kanten i sin säng. HON SOV HEEEEEEEEEELA NATTEN!!! :D
Så duktig. Har inte ens hört henne pipa till som hon brukar kunna göra ibland.
Så då där vid 8 fick hon mat och ren blöja OCH HON SOMNAR OM :O
Så snacka om sovmorgon :)
Fast jag är lika seg idag som jag var igår.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0