Fick inte sova så länge men det visste jag...

Fick inte sova så länge men det visste jag ju. Att hon skulle vakna och vilja ha mat. Nu har hon fått ren blöja och hon håller på att äta. Det är fortf tomt på min högra sida av sängen. Men det gick bra att somna ändå. Somnade nästan på en gång. Nu ska jag bara vänta på att Isabelle ätit färdigt och sen somna om. Lär nog vara lika lätt att somna om :) sover ni eller är någon av er vakna? Vad har ni för planer för dagen? (lördag) :) jag ska ringa Ang min tå som jag har så ont i och hoppas att dom kan hjälpa mig. Men med min vanliga tur så kommer jag nog att få vänta :( sen vill jag ta en promenad men om dom inte kan fixa min tå så kan jag inte gå för det går knappt att gå med sko på :( gör så jävla ont. Gör bara ont om täcket ligger emot. :( i värsta fall får jag ge mig på det själv igen men det gör ju så ONT :( Nej nu har Isabelle ätit upp så nu ska jag sova :) Godnatt på er igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0