...

Oj har visst inte blivit något bloggande idag.. Sorry.
Men natten till idag har varit jättejobbig. Isabelle har sovit jättedåligt och så skulle hon ha mat mitt i natten.. Vaknat flera gånger och typ varit pigg.. Legat och pratat en massa.
Så nu ikväll så har vi gett henne havre välling så vi hoppas att hon håller sig mätt längre och sover bätter inatt. För jag märkte på henne idag att hon var trött för att hon inte sovit ordentligt .
Så hoppas verkligen på en bättre natt. Dels för Pappa Andreas skull med eftersom han jobbar om dagarna.
Jag kan ju iaf lägga mig och vila när Isabelle sover middag men det kan ju inte han.
Nu sover hon iaf gott där inne i sin säng.
Under dagen idag så åkte vi hem till mormor och morfar. Så var Isabelle där en stund medan jag åkte och handlade. Mycket lättare och smidigare att handla när man är själv om hon inte är med. Bra med så får mormor och morfar mysa med henne :)
Så när jag kom tillbaka så låg hon och sov så fick vänta tills hon vaknade så åkte vi hem och lagade mat till mig och pappa Andreas.
Under kvällen har vi bara varit hemma och myst och tagit det lungt. Alla har varit lite trötta efter natten..
Jaha.. och där vaknade hon..
Hoppas hon somnar om fort igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0