..

Nu har min älskling kommit hem och middagen är i magen.
Isabelle sitter i sin pappas knä och myser.
Tror att hon har saknat honom lite idag eftersom han var med oss hela förra veckan. När han har vart med oss en längre tid och sen börjar jobba igen så märker man på henne att det är nått som saknas.. Hon blir lite gnällig och så.. Men så fort hon fick se honom idag så sken hon upp som en liten sol :)
Ska snart ta tag i disken och stoppa de i maskinen så man kan ha lite kväll snart..
Känns som det behövs..
Ska försöka lägga mig när Isabelle går och lägger sig ikväll för iimorse när jag vaknade var jag så jäkla trött.
Och imorgon har vi en tid att passa oxå..
Ska vara på sjukan kl 10..
Får väl vlia lite sen när vi kommer hem därifrån..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0