:(

I min blogg skriver jag om hur jag mår och om vad som händer i vår vardag.
Mår jag inte bra så skriver jag av mig så att jag ska må bättre.
Mår jag bra så skiver jag av mig så att ni som läser ska få veta hur jag har det och hur lilla Isabelle mår osv.
Just nu mår jag inte bra alls. Och det är pga av en person som jag inte vill nämna vid namn.
Denna person har sårat mig djupt och detta är inte första gången hon gör det.
Men denna gång har hon gått över gränsen och jag vet inte om jag kan förlåta henne denna gång..
Jag vill bara lägga mig ner och bara släppa allt, bara låta tårarna rinna även fast jag vet att jag inte ska ta åt mig. Men ibland går det inte. Inte när man blir så sårad som jag blivit denna gång. Just nu känner jag mig så svag så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. :/ vill bara krypa ner under täcket och stanna där ett tag.
Men det går ju inte nu när jag har Isabelle. Jag måste ju ta hand om henne. Och självklart ser jag till att hon har det bra och att hon mår bra. Hon är ju mitt allt och jag vill ju inget annat än att hon ska må bra.
Att höra av en person aatt man inte kan ta hand om sitt barn, ja jag vet inte hur jag ska förklara hur det känns. MEN jag kan ju ta hand om mitt barn. JAG vet ju att det inte stämmer men ändå så tar jag åt mig.
Vet inte riktigt vad jag ska göra... :/

Kommentarer
Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

Lyssna inte på mormor, fattar inte varför hon säger så. Hon tror att Andreas får göra allt bara för att han gjorde mkt hos mormor. Men så är det absolut inte.

2011-10-18 @ 11:45:32
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Bea

Styrkekramar!! Du Kan Helen! Det gör ont i mig att du mår dåligt <3

2011-10-21 @ 22:58:42
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0