...

När man är barn ledig så är väl meningen att man ska ha en massa energi över? Vart är den isåfall? känner mig helt slut och skulle kunna ligga under täcket hela dagen.. Vilket jag i stors sätt har gjort.. :( Men jag har iaf orkat med två maskiner tvätt. Nu ska det bara torka så jag kan packa ner det imorgon..
Sen så ska man ju packa med.. Vart finns den orken? :S
Känner mig helt slut.
Är jag utsliten? :S
Skönt att jag slipper laga mat idag iaf. Vi ska få smaka på Andes berömda köttfärssås.. :P
Enlig han själv asså ;) Återstår att se om den är god. :P Vet inte alls hur han är i köket.. :P
Sen bär det av mot Södertälje..
Hoppas på en trevlig kväll iaf :)
Vad ska ni göra ikväll? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0