...

Hej!
Lördag idag och det har varit full fart hela dagen.
Först i morse så bestämde jag mig för att jag skulle klippa mig. Så jag ringde till min frisör för att se om  hon hade någoon tid och som tur var så hade hon en ledig tid. Så det var bra att göra sig i ordning och bege sig ner mot stan.
Köpte även ett pulver som gör att man lättare får upp håret och kan få mer volym av det. Så jag hoppas att det kommer fungera för mitt hår är så tungt så det är jättesvårt att få volym på det. Så ska prova mig fram imorgon.
Sen åkte jag hem till mina två älsklingar och då fick jag reda på att Andreas mormor och morfar skulle komma på besök. Så det var bara att börja städa lite grann.
Senare kom även Andreas mamma och hennes sambo. :)
Som jag har saknat dom. ♥
Dom är fortf kvar här så ska umgås med dom innan dom ska åka..
Puss Heeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0