Det där med att lägga sig när Isabelle la ...

Det där med att lägga sig när Isabelle la sig gick inte så jättebra. Jag Ja mig precis under täcket och klockan är snart 23 Isabelle somnade strax efter kl 21. Även denna kväll somnar hon utan problem. 4e kvällen i rad :) så skönt att hon somnar själv utan att krångla en massa. Och utan att hon ska somna i min famn. För det kommer bara bli jobbigt längre fram att vänja henne av vid det. Nej sova nu eftersom vi ska upp tidigt imorgon. Ska ju vara på sjukan kl 10. Nej nu sova. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

Men varje gång jag är där så är det bara du som tar hnd om henne och Andreas bara spelar eller sitter vid datorn. Du måste tjata och bli arg för att han ska göra nåt.

2011-10-18 @ 11:33:53
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/
Postat av: Sarah - Mitt liv i foto!

HAr addat dig men jag vill inte att du ska prata/visa för andreas vad vi skriver om. kram

2011-10-18 @ 12:34:32
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0