Dåligt bloggande jag vet :( men har haft f...

Dåligt bloggande jag vet :( men har haft fullt upp dessa två dagar. Igår hade Isabelle jätteont i magen. Hon hade ont hela em och hela kvällen. Gick verkligen inte att trösta henne. Prövade allt. Men inget hjälpte. Gav henne dubbel dos av mini fom och till slut fick vi fart på hennes lilla mage. Usch det var så hemskt att se henne ha så ont och att inget hjälpte. Ville bara börja gråta så ont gjorde det att se henne ha så ont :( idag är hon bättre men förut under dagen så höll hennes tänder på att krångla så fick vara ute en hel del under dagen men det gjorde inget :) var bara skönt att vara ute :) under kvällen har vi varit hos Andreas faster som har bjudit på mat. Det blev tacos och det är ju aldrig fel. :) gott och mätt är man nu iaf. Vi kom hem för ett tag sen och nu försöker vi få Isabelle att sova. Vilket inte är det lättaste :( men jag hoppas att hon tröttnar snart och somnar.. För jag börjar bli trött. Nej nu ska jag se hur det går för Lillpluttan om hon vill somna eller ej.. Godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0