Då var man hemma igen. Ligger i sängen och...

Då var man hemma igen. Ligger i sängen och ska snart sova. Är rätt så trött. Har tagit mig en dusch med. Isabelle sover så gott i husvagnen och allt har gått bra :) skönt :) hoppas hon sover bra inatt med. Snart snart snart får jag träffa henne ca 12 timmar kvar <3 åh min lilla sockersöta älskling. Hoppas att Jag sover hela natten och inte vaknar vilket jag har en förmåga till att göra om nätterna. Sover så dåligt. Nej bäst att passa på att sova nu så man snart får träffa det lilla livet :) hockey kanske jag ska tala om hur det gick. Inte så bra:( dom förlorade med 4-1 :( så det var sura miner hem för min man. :( nu ligger han och snarkar så ska putta lite på honom så jag med kan somna. Har ingen lust att sova på soffan direkt. Nej nu blir det att nanna kudden. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0