Blir så jävla ledsen när man får höra en m...

Blir så jävla ledsen när man får höra en massa saker om en själv fast att man själv vet inom sig att det inte alls stämmer. Och även fast man vet att det inte stämmer så tar man ändå åt sig. Tycker att jag borde lära mig att inte ta åt mig eftersom jag vet att jag alltid kommer få höra något från dig. Saker som jag vet inte stämmer och vissa grejer ljuger du ihop så att du tror de själv. Förstår inte hur folk i din omgivning står ut med dig. Att dom inte inser vad du håller på med. Jag blir så ledsen för varje gång anstränger jag mig till max för att det inte ska sluta på detta sett men vad och hur jag än gör så slutar det alltid illa. Innerst inne tycker jag ju om dig men att höra dessa saker varje gång gör att jag inte vill träffa dig något mer. Och så vill jag egentligen inte heller ha det men det är inte meningen att jag ska ha ont i magen och må dåligt pga dig. När du sa att jag inte kan ta hand om min dotter sårade du mig djupt och denna gång tror jag faktiskt inte att jag kommer att förlåta dig. Förstår inte ens hur du kan säga så. Det är ditt egna fel att du aldrig kommer få träffa Isabelle mer för nu är jag trött på att ta all skit. Är så synd att det ska sluta på detta sätt men jag måste tänka på det som är bäst för mig och absolut det som är bäst för min dotter! För att se henne må dåligt vill jag inte se! Isabelle är mitt allt och hon ska må bra. Isabelle och Andreas, JAG ÄLSKAR ER AV HELA MITT HJÄRTA! Det kommer jag alltid att göra!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Är det mormor?

2011-10-17 @ 15:58:24
URL: http://sarahcollin.blogg.se/
Postat av: Bea

Men herre Gud! Vad händer?!



Jag vet trots att vi inte träffats sen gymnasiet att du är en bra mamma! Det betvivlar jag inte en sekund på! Stå på dig Helen! Jag vet att du är en bra mamma och det vet du själv också !!



Bamse Kram! <3

2011-10-21 @ 22:56:42
URL: http://familjengraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0