Äntligen sover Isabelle. Vilken kväll det ...

Äntligen sover Isabelle. Vilken kväll det har varit. Gnäll ledsen och kram sjuk. Stackars lilla. Hon somnade till sist vid 23.30 vet inte när hon somnade så sent sist. Hon fick lite alvedon innan hon somnade så nu hoppas jag att hon sover gott inatt så att det inte blir en likadan natt som till idag. Känns att det har varit mycket att göra idag. Är helt slut i kroppen och ryggen värker. Så det var otroligt skönt att få krypa ner under täcket nu :) hoppas bara att jag kan somna så jag inte ligger vaken flera timmar. Nej om man kanske ska ta och försöka sova då. Hoppas Isabelle sover lite längre imorgon nu eftersom hon somnade så sent. Men det skulle inte förvåna mig om hon vaknar samma tid som hon brukar. Nej nog pratat för ikväll. Försöka sova var det. Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0