Tisdag

Oj! jag ska försöka skärpa mig med bloggen.. Men vissa dagar hinns det verkligen inte med. Ni som har barn förstår vad jag menar.. Igår skyndade vi oss till mina föräldrar för att min pappa skulle hinna träffa Isabelle innan han skulle åka och jobba.. Så en stund hann de ses iaf.. :) Vi blev kvar där hemma och efter ett tag så tog vi en promenad. Vi sa att vi inte skulle gå så långt men när vi kom hem igen så visade det sig att vi hade varit ute i 1 timme och 30 minuter.. :) Isabelle sov hela tiden i vagnen och det var skönt att komma ut.. :)
När klockan började närma sig fem så gick vi hemåt och jag hann precis börja med maten Innan Pappa Andreas kom hem.
Idag har ju pappa Andreas innebandy så då kommer han hem sent. Så vi får underhålla oss själva idag jag och Isabelle.
Isabelle har nygligen vaknat från en tupplur och nu sitter hon i sin stol och roar sig själv..
Hon är så söt när hon sitter i sin stol.. Och leker.. :)
Oj nu tappade hon sakerna på golvet så bäst att jag tar upp de åt henne.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0