Söndag

Söndag idag igen då.. Varför ska helgen gå så fort för? :/
Imorgon är det jobb igen för min älskade man och en vecka framför oss har jag och Isabelle. Blir mycket sjukhus besök denna vecka. En natt ska Isabelle sova hos mormor och morfar. Och så ska vi försöka hinna med en träff med Alex och Olivia med :) Måste även höra av mig tilll en vän som jag helt glömde bort att jag skulle höra av mig till i förra veckan.. :/ Att man är så glömsk? Fast det är ju en hel del som är i centrum i huvudet just nu.
Nog om det!
Jag har nyss lagt köttet i marinad. Så de får ligga där och gotta till sig lite tills det är dags för matlagning.
Isabelle tar en tupplur och vi mamma och pappa tar det lungt.
När Isabelle har vaknat så ska jag ta en dans med damsugaren.. Inte det roligaste men det behövs.
Har plockat lite smått här med..
Men man vill inte väsnas allt för mycket när hon sover.. Klart att det ska vara ljud runt dom men inte så att jag drar på damsugaren när hon sover direkt..
Nej nu ska jag nog ta mig en kopp te till och ta det lite lungt innan det är dags för damsugaren.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0