Förvarnar er på dålig uppdatering i veckan...

Förvarnar er på dålig uppdatering i veckan. Har ingen dator denna vecka. Så det kommer bara bli bloggande från mobilen. Sen har jag en hel del viktiga möten denna vecka med. Isabelle ska sova med sin mormor inatt eftersom jag har ett möte tidigt imorgon bitti. Så jag slipper hålla på att väcka henne imorgon bitti.. Hon har blivit jätteduktig på att sitta. Kan sitta själv vissa stunder. Korta stunder. Så duktig :) nu har hon nyss fått lite gröt i magen och nu sitter hon och leker lite :) Om någon timme ska jag börja gå hemåt så jag är hemma när min älskling kommer hem från träningen. Nu ska jag passa på att mysa med min underbara dotter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0