Dåligt uppdaterande men det beror på att j...

Dåligt uppdaterande men det beror på att jag inte längre knappt är på datorn. Och jag använder bara min mobil för att kolla Facebook och lite andra sidor. Tycker det är jätte skönt att inte vara vid datorn och att inte känna sig tvungen att blogga varje dag. Utan att man kan slänga in ett inlägg när man känner för det. Sen får man ju en massa mer tid med Isabelle med när man inte är vid datorn. Inte för att datorn går före Isabelle. Så är det absolut inte. Men hoppas ni förstår hur jag menar.. Nu ligger jag iaf i en ren bäddad säng så jag hoppas att jag kommer sova riktigt gott inatt:) har sovit dåligt de senaste nätterna. Åren massa tankar som snurrar runt hela tiden :( mår inte sådär jätte bra just nu :( men jag hoppas att allt kommer bli bra snart. Så jag äntligen kan börja få må bra igen och slippa denna ovisshet hela tiden. Som tur är har jag ju min underbara man och familj vid min sida hela tiden. Och lilla Isabelle med såklart :) Nej nu ska jag mysa ner mig under täcket och hoppas på att John blund kommer snart :) sov så gott på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0